čtvrtek 12. března 2015

Když vás pohltí žlutá

Nevím čím to bylo, zda předávkováním cukrem, či nedostatečným spánkem, ale po dlouhé době jsem opět vzala do ruky jehlu a niť, našla si látku a vrhla se do stříhání a šití. Nevznikla z toho obří kolekce, ale spíše jsem se zaměřila na vytvoření a úpravu jedněch šatů.




Předně bych vás chtěla upozornit na fakt, že modely budu předvádět na sobě. Přeci nebudu týrat chudáky modelky. K té příležitosti jsem ve svém šatníku nalezla nějaký ten starý ucházející korzet, díky kterému vypadám štíhlejší a modely mi lépe padnou.



Dlouho jsem přemýšlela, co dát jako první model - zda celé šaty, či následné jednotlivé části .. Ale přeci jen bude lepší dát nejdříve vše po kouskách a následně ukázat celkový model, který byl šit jako šaty. 


Jako první si vám dovolím představit halenku, jejíž kopii jsem zkusila i lehce odbarvit a výsledek nedopadl až tak zle, jak jsem čekala. Žádná vyžraná dírka od mudlovských přípravků či nedostatečné odstranění původní barvy. Níže si tedy můžete prohlédnout původní a odbarvený kousek.

 

Co by to však bylo za model, kdyby k němu nebyla i sukně či kalhoty, že? Inu ... já se rozhodla pro tu sukni, i když vím, jak moc mi jejich šití dělá občas problémy. Sukně na mne drží jen díky pevně uvázanému pásku, který mi pomohli uvázat nějací trolové.

Posledním představeným modelem jsou šaty, jak jsem slíbila.

Doufám, že se vám přehlídka alespoň trošku líbila a že kvůli mne nad Skrývankou nezanevřete. 

Zase někdy příště vám představím další várku modelů.

Selena E. Smithová




3 komentáře:

  1. Kde je můžu koupit?! + okamžitě prodává svoje oblečení, aby na ně měla! xD +

    OdpovědětVymazat
  2. Chester Mikeyskovitá13. března 2015 v 8:44

    Ty šaty jsou krásné! + áchá a obhlíží +

    OdpovědětVymazat
  3. Korzet a halenka jsou povedené kousky. Abych se přiznal, sukně se mi nelíbí. Tvar mi připadá trochu umělý a ve vrstvení se ztrácím. Nicméně hřejivá žlutá mě vskutku pohltila.

    OdpovědětVymazat