neděle 15. března 2015

Móda pro pány

Po krátké době přináším další várku svých výtvorů. Tentokrát jsem se zaměřila na pánské osazenstvo, které si také zaslouží pozornost návrhářů.

Modelů bude pomálu, spíše jsem se zaměřila na úpravu dvou modelů. Připoutejte se, pomalu ale jistě se vydáváme na pánskou jízdu.

Jako první tu máme pánskou košili, kterou bychom mohli přiřadit spíše do dob dávno minulých, ale jelikož se někteří kouzelníci ubírají v rámci módy i do minulosti, jistě by si model našel někoho i v současnosti. Košile je vyvedená ve třech barevných variantách - přičemž první verze má dlouhé rukávy a druhá nikoliv.

První verze s dlouhými rukávy
Druhá verze s krátkými rukávy


Další model model je takový podivný hábit, který jsem následně upravovala či kouskovala na více částí jak mám v oblibě. Samozřejmě lemy se můžou přebarvit na jakoukoliv barvu.

Hábity

Plášť jsem trošku rozstříhala na více částí, kdyby se celkový plášť nezamlouval.

Snad se kolekce pro pány aspoň trošku líbila a těším se zase příště.

Selena E. Smithová

2 komentáře:

  1. Rozstříhaný plášť vypadá opravdu luxusně. Jestliže opravdu přijde do výstavních vytrín na Příčné ulici a budou na něj i peníze, dozajista si ho koupím ;-)
    Markus Rowert

    OdpovědětVymazat
  2. Pánské triko v purpurové fialkové je skvělé! Víc se mi líbí se stříbrnými akcenty toho šněrování.
    Hábit mě neoslovil, promiň.

    OdpovědětVymazat