pátek 29. ledna 2016

Co jste viděli a neviděli ve Vánoční kolekci?

Mnozí z Vás jistě zažili Vánoční kolekci. I když jsem neviděla moc lidí, kteří z ní něco ukořistili, tak bych Vám ráda ukázala, co se v ní ode mě objevilo a neobjevilo.
Jako první tu je pončo, na které jsem nejvíc pyšná!
Dalším kouskem, který se na Příčné objevil jsou tyto dvoubarevné pruhované punčocháče!
Vánoční kabátek jsem viděla na někom snad jen jednou, ale i tak jste měli možnost si ho pořídit.
Tučňáčí mikinu hrdě nosí Ellison Grant z Havraspáru, což mě velmi těší!

Tak teď už tu mám pro vás na ukázku věci, které se na Příčné neobjevily. Nebyla bych to já, kdybych nenavrhla hned tři zvířecí mikiny:D Na Valentýna tu byla růžová medvědí mikina, teď tu máme mikinu ledního medvídka!
Třetí mikinou je sobí,která se mě osobně líbí nejvíc!
Dalším kouskem tu je mašle do vlasů, která připomíná Vánoční hvězdu:)
No a na závěr je tu krátká šála:)


 Pokud se podařilo něco z Vánoční kolekce ukořistit i vám, neváhejte se pochlubit v komentářích, ráda do článku přidám další modely:)

2 komentáře: