čtvrtek 21. ledna 2016

Čtěte, čtěte!

Je na čase dát Skrývanku trochu do kupy!



Skrývanka nám nějak začínala upadat do zimního spánku a to jsem nemohla dovolit! Rozhodla jsem se tedy trochu pouklízet a vyzdobit prostory klubovny, abychom to tu měli útulnější a pěknější (a růžovější!). Snad mě tedy nikdo neukamenuje, že jsem to tu trochu přemalovala a upravila. Na mobilních démoncích to trochu hapruje, ale to přežijete:D

Co se tedy změní?

  • Pokud jste členy a neobjeví se od vás žádný článek do 7.2 2016, tak vás vykopnu. Jestliže víte, že už se návrhářství věnovat nebudete, můžete se zachránit tím, že odejdete sami. 
  • .V menu jste si mohli všimnout nové položky "Téma týdne". Teď tam bude strašit až do 7.2 2016 ale v další týdny ho budu měnit. Co to je si můžete přečíst zde.
  • Byla bych ráda, kdybyste si při psaní článku hodili do jeho "úvodu" obrázek své postavičky, tak jako má například pan George. Dobré by bylo, kdybyste si na ni navrhli oblečení sami.
  • Také jsem změnila vzhled. Dlouho sem se s tím párala, takže mě nezapomeňte přechválit!


To by bylo nejspíš vše, pravidla atd. zůstávají při starém:)


Žádné komentáře:

Okomentovat