čtvrtek 5. listopadu 2015

Společenské šaty pro každou příležitost

Dobrý deník,

jelikož jsem vystoupila ze skličujícího obklopení růží, mohla jsem se pustit do práce. Dnes vám přináším již déle rozpracovanou kolekci společenských šatů. Vím, že není zrovna doba, kdy byste je využili (resp. využily), ale když se Rodžrska nudí, tak se hold nudí.
Konec keců, pojďme k činům.



Kolekce obsahuje celkem 6 šatů + jedny bláznivé :D

První set šatů je v barvách kolejí, moc se mi nepovedly,
vypadá to, že modelka padá.
Druhé šaty bych nazvala (kdybych měla příležitost je nazývat)
něco jako 'Půlnoční obloha' nebo nějak podobně,
pokoušela jsem se totiž o jemný dojem,
že ty bílé tečky jsou hvězdy...
Třetí kus je takový na můj vkus trochu kýčovitý.
Ale to říkat nemůžu, protože jsem ho sama šila.
Mám k němu dokonce i boty.
Šaty číslo čtyři jsou jednoduše černé,
ale můžete si všimnout křížového doplňku
ve třech různých barvách.
Také jsem přidala boty, které představím později.
Pátý model je poněkud letnějšího rázu.
A také průsvitnějšího.
Opět můžete spatřit ony boty (v bílém)

Jako další a takřka poslední tu mám
vínové šaty s doplňky.
(Á, opět vidíme ty boty)
A jako bonusík (ano, ráda vždy dělám bonusíky)
tu máme tohle. Pojmenujte si to jak chcete.

Líbila se vám má kolekce?

1 komentář: