neděle 15. listopadu 2015

#PrayForParis

Ahoj,
většina z Vás ví, co se v noci 13. listopadu stalo v Paříži nebo si všiml na mudlovských sítích #PrayForParis. Někoho to zasáhlo méně, někoho více jako třeba mě. Omlouvám se, že jsem cpu zprávy z mudlovského světa. Dlouho jsem nenapsala žádný článek, tak jsem se chopila příležitosti a navrhla šaty v trikoloře Francie. Snad se Vám šaty budou líbit, boty dosud pořádně neumím, tak jsem použila ty ze školní uniformy.



Outfit č. 1 se skládá z šatů a punčoch.
Outfit č. 2 je z šatů a bot se šk. uniformy. 

Děkuji za Vaši pozornost a mějte se a můžete mi napsat Váš názor na #PrayForParis i oblečení. :)

4 komentáře:

  1. Ali hezké, akorát na mě asi moc výrazné :/ Andy R. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Je hezke, ze jsi se alespon pokusila jistym zpusobem uctit pamatku obeti :) Na sebe bych si to asi nevzala, ale to asi ze stejnych duvodu, jako jsem si nezmenila profilovku na facebooku. Trochu mne ohromila ta vlna, ktera se po patku zvedla na socialnich sitich. Ano, je to jiste obdivuhodne, ze lide "drzi pri sobe", ale prijde mi to trochu jako kolektivni zmanipulovani. Tim se nechci nikoho dotknout, jen narazim na to, ze pokud by to nebyla zrovna Francie, zrovna Pariz, ale nejaky jiny stat, malokdo si bude menit profilovky. Vzdyt uz jen to, co se ve stejny den udalo v Libanonu a nejen tam.
    Neberte si to prosim nikdo osobne :) jen jsem chtela poukazat na to, ze Francie neni jediny stat, ktery podleha teroristickym utokum.

    OdpovědětVymazat
  3. Alice krásné :) Na mě taky moc výrazné, ale jinak moc hezké :)
    Mel L. L.

    OdpovědětVymazat
  4. Lucy přesně.. mě kvůli tomu naši zrušili školní zájezd do Anglie když přes Francii - ne přes Paříž pojedeme tak hodinu... Těšila jsem se od března a ono nic!.... Jsme se sestrou a její kámoškou a 2 osmákama jediný kdo to zrušili... :(((
    A jinak Ali moc pěkné.... :)))
    Alexeia L. M.

    OdpovědětVymazat