neděle 17. ledna 2016

Mrzimorské šití

Nedávno mě vedení Mrzimoru poprosilo o to, abych udělala jejich vánoční dárek. Udělala jsem několik návrhů, které teď můžete vidět. Který si pak vybrali můžete spatřit na našem hradě :)




Jako zadání bylo, že chtějí polorozhalenou košili. Nejlépe žlutou s nějakým vzorem. No, moc popisné to nebylo, ale zkoušela jsem to a zkoušela, až konečně vyšlo něco, co se líbilo všem.

Jako první byl návrh tento:

Který jsem pak ještě trochu poupravila do dalších dvou verzí:



Nicméně tyto návrhy neprošli, tak jsem se dala do klasické halenky. Také několik verzí:


A.... zase nic. Nakonec jsme se propracovali až ke košili, která se už líbila. Na té, co nosí Mrzimorští je však ještě několik změn, ale už jen nepatrných :)

 Ano, všechno jsem dělala v dámské verzi, protože co si budeme namlouvat, na hradě máme převahu, děvčata. Pánskou verzi jsem pak už jenom dodělala ke schválenému návrhu.

1 komentář:

  1. Mě se teda nejvíc líbí první a čtvrtý návrh, je ale fakt, že se se žlutou navrhuje hodně špatně, protože je buď moc zářivá, nebo moc taková nevyrazná, ale koukám, že ty ses s tím poprala skvěle a výsledek je pěkně žlutý!:D
    Clea

    OdpovědětVymazat